STEM-проєкт – це драйвер реалізації учнівських ініціатив

Те, що застосувати міждисциплінарний підхід у школі та втілювати конкретні проєкти можливо, вже в котре доводять педагоги та учні Костянтинівського ЗЗСО№1.   Це стає реальним за допомогою STEAM-освіти (S — science, T — technology, E — engineering, A — art, M — mathematics) — сучасного підходу до навчання, що поєднує природничі науки, технології, інженерію, мистецтво та математику.

Успішна реалізація тривалого проєкту «Модель-трансформер піраміди» цього року завершена та представлена під час обласного методичного калейдоскопу за підсумками віртуального вернісажу STEM-проєктів «STEM–ОСВІТА на уроках математики як засіб підвищення творчого потенціалу учнів в умовах НУШ». На захід були запрошені вчителі математики та інших дисциплін, проєкти яких були кращими за результатом вернісажу. Практичними аспектами впровадження учнівського STEM–проєкту (від ідеї до результату) колег ознайомили Кірякулова Оксана Леонідівна та Легейда Олександр Анатолійович.

STEM-проєкт – це драйвер реалізації учнівських ініціатив. Цього разу ідея проєкту полягала в тому, щоб створити модель-трансформер піраміди, за допомогою якої можна вивчати властивості різних видів пірамід і розв’язувати задачі з цієї теми, застосовувати її на уроках з інших предметів, де йде мова про піраміди.