Завдання – 9 клас

Графік проведення підсумкових контрольних робіт за 2019 – 2020 навчальний рік (PDF)

Розклад зайнять 9 клас – UA:Культура

Домашні завдання по предметам для 9 класів у зв’язку з карантином

Тема. Бессоюзное предложение

Завдання:

1.       Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням 

2.       Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням 

3.       Виконати тренувальні вправи.
Презентація 1     Презентація 2 

Тема. Генрік Ібсен «Ляльковий дім»

Завдання:

1.       Опрацюй біографію Генріка Ібсена

2.       Прочитай драму Ібсена «Ляльковий дім»

3.       Перевір себе – посилання

Тема. Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його склад, мийна дія.
 Опрацювати § 29
 Переглянути презентацію (додається)
 Зробити записи в зошит
 Виконати впр. 218, 219

Тема. Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні й гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів.

 Опрацювати § 30
 Переглянути презентацію (додається)
 Зробити записи в зошит
 Виконати впр. 224,225

1. Сторінки 139 – текст читати та перекладати
2. Вправа 1, 3 стор.139-140 – письмово
3. Вправа 5 стор.141-142 – письмово, вправа 7  стор.143 – доповнити речення відповідно до інформації у тексті
4. Скласти текст (12-15 реч.) про німецьку культурну пам’ятку  

Опрацювати §7, 8
Плакат тематика “Охорона праці”

Відео 1, Відео 2
Виконати завдання, сфотографувати і скинути у приватні повідомлення, можно в телеграм,
вайбер або на пошту kalibrimarina45@gmail.com

16.03 – 20.03 с.131 в.2 читати, виписати незнайомі слова з перекладом в словник,с.132 в.3,4 письмово, с.133 в.7,8 письмово

Опрацювати параграф 16; стор.113 заповнити табличку; стор.115 розв’язати ситуацію;

Опрацювати параграф 17; стор.119 розв’язати ситуації;

Опрацювати параграф 18; стор. 135 виконати тестові завдання; стор.137 розв’язати ситуації.

§38, 39, 40, 41 читати, відповідати на питання, виписати результати еволюції переглянувши відеоурок, скласти родовід своєї сім’ї за успадкуванням  однієї ознаки, хто ще не зробив.

Виконати тести за посиланням

Розвиток ев. поглядів

Популяція

1) Опрацювати параграф 18
2) Передивитися відео
3) Розв’язати завдання: № 766, 768, 772, 774,  на високий рівень №788
 
1) Опрацювати параграф 15
2) Передивитися відео
3) Розв’язати завдання: № 727, 729(2), 731, 734, 744

Відеоуроки

www.youtube.com/watch?v=MKqevftCjOo

www.youtube.com/watch?v=Fw2bebYgsCk

www.youtube.com/watch?v=w2lx95ZtRzE

Опрацювати завдання за підручником:

№ №№ 672; 674; 677; 679 виконати до 23.03

№№№ 693; 697; 700; 704; 709; 711; 713; 716 виконати до 25.03

№№№ 733; 739; 741; 743; 747; 750 виконати до 27.03.

Відеоурок

www.youtube.com/watch?v=jez7bDK0t4Q

Опрацювати завдання за підручником:

№№№  769 (2;4); 771 (2;4;6); 773; 775; 777; 779; 784; 786 виконати до 24.03

№№№  805; 807; 811 (2;4); 815; 817; 820; 822; 824(1;3) виконати до 28.03

1. Опрацювати параграф 9.3
2. Створити веб-сайт: “Улюблений інтернет-магазин”, “Улюблений співак або група” або “Моє хоббі”
3. Надіслати посилання на сайт вчитеюлю

1. Повторити параграф 9.1
2. Опрацювати параграф 9.2
3. Практична робота №12
Створити Опитування з використанням онлайн-форми та прислаті посилання вчителю.

Оновлення

Опрацювати параграф # 20.
– Пояснити у зошиті у чому суть понять
*дуалістична монархія .
* клаптикова імперія.
– Утворення нових незалежних держав на Балканах (відповісти коротко на запитання – причина утворення незалежних держав на Балканах. – на які землі розпалася.
– Заповнити таблицю у зошиті на сторінці 173 (таблиця називається “Клаптикова імперія).

Суспільно -політичне становище у 1907- 1914 рр.
Опрацювати параграф 28.
-Пояснити у зошиті у чому суть “справи Бейліса” 1913р. Виписати поняття “шовінізм” (это превосходство одной нации над другими) більш важче та точне поняття на сторінці 233 та фото надаю.
-мета та наслідки аграрної реформи Столипіна. (схема у низу на сторінці 234 “мета аграрної реформи Столипіна) перенести у зошит. Наслідки аграрної реформи на сторінці 235 теж виписати у зошит!!!
Особливості національного руху 1908-1914 рр.
-Товариство українських поступовців (ТУП) 1908р.
Виписати представників – Грушевський, Чикаленко, Єфремов, Винниченко, Шраг.
Які ідеї обстоювали!! Їх три :
+парламентаризм ,
+перебудову Російської держави на федеративних засадах ,
+ національно – територіальна автономія України. (це повинно бути у вас в зошиті, здавати ЗНО всім прийдеться)
– хто такий Дмитро Донцов?! Якою була його основна ідея!! Виписати в зошит!!!
Відповісти на питання 5 на сторінці 238.
Бажаю успіху!!

Підготувати проєкт-презентацію про визначні місця Великої Британії

Відеоуроки

www.youtube.com/watch?v=IfLxdFJvcUI

www.youtube.com/watch?v=hvLUIIYUBzw

www.youtube.com/watch?v=TiivYsbb1DY

Опрацювати завдання за підручником:

№ №№ 768(3); 770(2); 772(2); 782; 785(2) виконати 06.04

№№№ 790; 802; 804; 808(1) виконати 08.04

№№№ 813(2); 815(2); 818; 824(2); 826(2) виконати 13.04

Повторити &15,16,17

На 6 балів №№№ 1-6, стор.164 (завдання для перевірки знань №4)

На 9 балів №№№ 4-8, стор.164 (завдання для перевірки знань №4)

На 12 балів №№№ 6-12, стор.164 ( завдання для перевірки знань №4)

Виконати до 09.04.

1. Вправа 7, сторінка 143-144 – читати, перекладати.

2. Вправа 8, сторінка 144 – Виконайте завдання для тексту

3. Перегляньте відео з граматикою (https://www.youtube.com/watch?v=-Zh0CdNRqMM) і виконайте вправи:

Вправа1. Поставте до речень запитання без питального слова.

1.Mein Bruder geht heute ins Theater.

2.Im Winter laufen viele Menschen Ski.

3.Dieser Student hat alle Prüfungen abgelegt.

4.Sie sind nach Hause gefahren.

5.Paul soll in diesem Monat viel arbeiten.

6.Ihre Freundin studiert jetzt an einer Universität.

7.Anna will ihre Freundin besuchen.

Вправа2.Поставте питання до виділених слів за допомогою питальних слів wie viel, welcher, wessen.

1. Ich verstehe dieses Wort nicht.

2. Hier liegen viele Zeitungen.

3. An diesem Tisch ist der Platz meines Freundes.

4. Er hat heute drei Briefe bekommen.

5. Sie besucht ihre Eltern sehr oft.

4. Вправа 11, сторінка 145 – призначте назви пам’яток зображенню. (+ напишіть 2-3 речення про кожну пам’ятку)

Намалювати на папері в клітиночку(або роздрукувати) 3-4 схеми вишивки рушника

Підготувати буклет за темою: Вишиванка

Підготувати буклет за темою: Український рушник

Шаблон буклету додаю окремим файлом

Тема ТОРГІВЛЯ

1.Торгівля як вид послуг (коротенько записати до зошиту):

– торгівля, форми, показники;

– зовнішня торгівля в Україні;

– роздрібна торгівля товарами та послугами в Україні.

2.Світовий ринок товарів і послуг (коротенько записати до зошиту):

– головні ознаки сучасної міжнародної торгівлі товарами;

– географія світової торгівлі (аналіз статистичних матеріалів атласу та підручнику, усно);

– світовий ринок послуг;

– роль СОТ та інтеграційних об’єднань у світовій торгівлі .

        Завдання:

1.Опорні та базові поняття записати до словнику (робота з підручником і Інтернетом):
Торгівля, зовнішня торгівля, внутрішня торгівля, роздрібна торгівля, експорт, імпорт, зовнішньо-торговельний баланс, товари, послуги. 

2.Опрацювати параграф 41-42 стор. 244-252 (дати відповідь на запитання на початку параграфу та на запитання у кінці параграфу.)

3.Скласти перелік підприємств роздрібної торгівлі, послугами яких користується ваша родина.

4.Позначте та підпишіть на контурній карті «Політична карта» (дивиться нижче):
а) країни, які є провідними експортерами та імпортерами у світовій торгівлі;
б) території, які охоплюють ЄС, НАФТА, АСЕАН.

5.За бажанням! (у вигляді презентації 10-15 слайдів).
Використовуючи мережу Інтернет, підготувати короткі повідомлення про об’єкти Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО в Україні.

Файли для завдання