Завдання – 8 клас

Графік проведення підсумкових контрольних робіт за 2019 – 2020 навчальний рік (PDF)

Розклад зайнять 8 клас – Уніан 

Домашні завдання по предметам для 8 класів у зв’язку з карантином

Параграфи 29, 30, 32, 33 вивчити правила (розділові знаки в реченнях з однорідними членами, із звертаннями, зі вставними словами (словосполученнями, реченнями)

Стор. 101, 102, 103, 105, 107, 115, 116 у розділах «До речі» та «Зауважте!» ознайомитися з граматичними помилками в реченнях з однорідними членами, із звертаннями, зі вставними словами.

Стор. 103, 107, 113, з розділу «Культура слова» випишіть до зошита та запам’ятайте правильні варіанти наголошування та вживання слів

Виконайте  вправи 6, 7, домашню вправу  (стор. 103), вправи 3 (стор. 105), домашню вправу  (стор. 107), вправу 2 (стор. 111), вправу 4 (стор. 112), домашню вправу  (стор. 113)

За посиланням, виконати вправи-тести  на правильне наголошування слів, слововживання або орфографічні вправи (за бажанням)

За посиланняму розділі «Морфологія» та «Синтаксис» виконати інтерактивні вправи-ігри  за бажанням на повторення вивченого про частини мови та односкладні речення

§26, 27, 29 

стор.95 впр.2

стор.101 впр.2. впр.3А

Дочитати повість Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути»

За питаннями на стор. 165, 176  усно поміркувати над змістом, проблемами, порушеними у творі. Виконати письмово завдання 12 на стор. 176 (написати на чернетку твір-роздум)

Читати о.Довженко “Ніч перед боєм”, Н.Бічуя “Шпага Славка Беркути”

Письмово питання стор.141

Тема. Вводные слова и предложения

Завдання:

1.       Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням 

2.       Виконати тренувальні вправи.
Презентація 1      Презентація 2

Повторити параграф 36,37.
Викон впр. 242, 243 (А,Б).
Повторити параграф 38, 39.
Вик впр. 255, 256, 259.
Вивчити параграф 40, 41.
Виконати впр. 267, 268, 269, 271 (А,Б).

Тема. Реакція нейтралізації. Ряд активності металів. Реакції заміщення й обміну.

 Повторити § 30, вивчити правила
 Переглянути презентацію (додається)
 Виконати впр.238, 239
 Творче завдання: скласти ребус «Кислоти»
Самоперевірка знань: відповісти на питання тренажеру (додається)
Інтерактивні вправи: Вправа 1, Вправа 2

Тема Розрахункові задачі. Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакції.
 Опрацювати § 28
 Переглянути презентацію (додається)
 Зробити записи в зошит
 Виконати впр. 215, 218, 220

Додатково за потребою: відеоуроки
Відео 1, Відео 2

Слова сторінки 143, 146 в словник + вивчити
вправа 5a, сторінки 145 – читати, перекладати
вправа 5b, сторінка 145-146 – відповісти письмово на питання
вправа 3b, сторінка 147, поставити репліки діалога у правильній послідовності письмово
вправа 1c, сторінка 150 – читати, перекладати + переказувати
вправа 1d, сторінка 150 – відповісти на питання письмово

Читати стор.216-269, твір письмовий на вибір

1) “Кохання оспівую” (за тратегією В.Шекспіру “Ромео і Джульєтта”)

2) Актуальність “вічних образів” світової літератури у наш час

3) Що в образі Дон Кіхота варто наслідувати 

4) Хто він – Дон Кіхот з Ламанчі?

Опрацювати §18, 19, 20
Скласти пам’ятку “ПДР для велосипедистів”
Плакат тематика “Охорона праці”

ТЕОРЕМА ВІЄТА
1) Опрацювати параграф 22
2) Передивитися відео 
3) Розв’язати завдання: № 836, 841, 844, 846, на високий рівень №850

Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутника

1) Опрацювати параграф 20

2) Передивитися відео

3) Розв’язати завдання: №712, 716, 718, 728, 738

§36 опрацювати, виписати терміни та визначення до них.

§37, 38, 39. опрацювати, виписати відділи головного мозку та функції, які вони виконують, переглянувши відеоурок, виконати інтерактивну вправи: перше, друге

Виконати тести за посиланням

Спинний мозок

Головний

 

1. Повторити параграфи 6.2 – 6.4
2. Пройти тестування за посиланням  http://join.naurok.ua/
Код доступу 965888
join.naurok.ua

1. Повторити параграф 6.3
2. Опрацювати параграф 6.4
3. Скачати програму Lazarus за посиланням  https://biblprog.org.ua/ru/lazarus/download/
4. Пройти тестування за посиланням join.naurok.ua
Код доступу 229001

Оновлення

Московське царство. Іван ІV Грозний. Смутний час.
Опрацювати параграф 21.
– Переглянути відео 
– Зробити таблицю в зошиті “схема органів влади в Московській державі в першій половині XVI століття (таблицю надаю нижче , скрін з телефону)
– позначити в зошиті, що це за дати
* 1547 рік.
* 1552 рік
* 1556 рік
* 1585 рік.
* 1605- 1613 роки.
– дати визначення в зошиті поняттям
* “Юріїв день” , ” Вибрана тисяча “, “опричнина “, “Смутний час” .
– відповісти на питання
1. Хто такий Лжедмитрій І?
2. На вашу думку, чи справдилося прізвисько Івана ІV, як “Грозний “. (дуже цікава ваша думка).

Параграф 29. Посилення колоніальної політики Російської імперії. Ліквідація гетьманату.
Опрацювати параграф 29 і подивившись відео (це наш улюблений пітон Каа (назва відео “Ліквідація автономії Гетьманщини”) – Вам потрібно зробити історичні портрети останніх гетьманів І. Скоропадського, П. Полуботка , Д. Апостола. Фото та відео- обзор зошита буду дивитись.
І дуже цікава ваша думка, стосовно питання, яке ми розглядали на останньому уроці перед карантином – “Чому І. Мазепа перейшов на бік шведів під час Полтавської битви?”

«Речення зі звертаннями. Звертання поширені й непоширені. Розділові знаки при звертаннях. Риторичне звертання»

  1. Перегляньте відеоурок за посиланнями (1 та 2 частини) 
  2. Опрацюйте матеріал про звертання в підручнику (параграф 30). Зверніть увагу на інформацію в матеріалах «Зауважте!» (стор. 105) та «Культура слова» (стор. 107).
  3. Перегляньте схеми 1,2,3,4 в Classroom (дізнайтесь у класного керівника код, якщо досі не долучені), перевірте себе, чи на всі питання знайшли відповіді.
  4. Для самоперевірки виконайте інтерактивну вправу :  https://learningapps.org/3222174
  5. Виконайте вправу 4 (завдання А і Б письмово).

В. Дрозд “Білий кінь Шептало”

  1. Прочитайте оповідання за підручником (стор. 177 – 185). Поміркуйте над питаннями за змістом твору в Classroom.
  2. Перегляньте відеоурок за посиланням, прикріпленим до завдання. Поміркуйте разом з учителем над питаннями, які ми поставили на уроці: https://www.youtube.com/watch?v=7abpyLOyNwY

3.  Відповідь на питання 12 (стор. 186) запишіть до зошита або в будь-якому зручному форматі (5-6 речень)

Опрацювати § 35.  Вправи 35.

Подивіться відео :
Урок 11.5 Робота та потужність струму. Закон Джоуля – Ленца.
Теплова дія струму. Закон Джоуля-Ленца. Розв’язування задач 

Безпека людини під час роботи з електричними приладами і пристроями 

Коротке замикання.Електроспоживачі

Виконати тести за посиланням:

Теплова дія струму. Електричні нагрівальні пристрої. запобіжники Тест

Робота і потужність електричного струму Тест 

1. Слова с.151,153 – виписати в словник+вивчити

2. Вправа 1а,сторінка 151, вправа 5а,сторінка 152,вправа 1а,сторінка 153-154 – читати, перекладати.

3. Подивитись відео з граматикою ( https://www.youtube.com/watch?v=xFnA34Xb4VM ) та виконати вправу 1 за посиланням, речення 1-12 ( https://ifu-institut.at/ru/online-lernen/grammatik/grammatikbungen-zu-dem-thema-12-a2 )

4. Вправа 4, сторінка 155 – на основі інформації з пункту А, доповнити письмово речення у пункті B.

Декоративний вінок (Технологія Виготовлення штучних квітів)

Підібрати моделі-аналоги виробів  та схеми їх виготовлення.

Підготувати буклет за темою: Виготовлення штучних квітів

Килимок на стілець (Технологія В’язання гачком)

Підібрати моделі-аналоги виробів  та схеми їх виготовлення.

Підготувати буклет за темою: В’язання гачком

Шаблон буклету додаю окремим файлом