Завдання – 7 клас

Графік проведення підсумкових контрольних робіт за 2019 – 2020 навчальний рік (PDF)

Розклад зайнять 7 клас – Zik

Англійська мова

Математика (Геометрія)

Хімія

Географія

Українська мова

Всесвітня історія

Фізика

Біологія

Українська мова

Математика

Англійська мова

Хімія

Домашні завдання по предметам для 7 класів у зв’язку з карантином 

Опрацювати § 23, 24, 25, 26. Вправи 23, 24, 25, 26.
Завдання для самоперевірки ст. 192 №1-8
Відео 1
Відео 2

Пройти онлайн-тести:

Сила тертя  

Давление  

Тиск твердих тіл, рідин та газів-1       

Сила Архімеда

Архімедова сила. В – 1.  

Атмосферний тиск. В – 1.  

Тема. Наречие
Завдання:

1.       Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням 

2.       Виконати тренувальні вправи.
Презентація 1  Презентація 2  Презентація 3

Тема. Повітря, його склад.
Оксиген. Поширеність Оксигену в природі. Кисень, склад його молекули, поширеність у природі. Фізичні властивості кисню.

 Опрацювати § 18
 Переглянути презентацію (додається)
 Зробити записи в зошит
 Виконати впр. 131,134, 135(а)
 Творче завдання: скласти кросворд з теми «Повітря. Оксиген. Кисень».

Тема. Добування кисню в лабораторії та промисловості. Реакція розкладу. Поняття про каталізатор.
Способи збирання кисню. Доведення наявності кисню.

 Опрацювати § 20
 Переглянути презентацію, відео (Перше, Друге)
 Зробити записи в зошит
 Виконати впр. 148, 151

Опрацювати §22-23
Плакат тематика “Охорона праці”

Впр. 4 ст 126-127. Прочитати текст, відповісти на запитання, виписати й вивчити нові слова

§41 читати, відповідати на питання, виконати тест на с. 170 в зошиті.

§42, 43, 44 читати, відповідати на питання, виписати з біологічних словничків терміни та їх визначення з тексту параграфів.

За посиланням  (перше та друге) подивитися відео, та виконати інтерактивні вправи за посиланням.

Виконати тести за посиланням

Індивідуальна поведінка

1. Опрацювати презентацію
2. Відкрити онлайн середовище Scratch за посиланням  https://scratch.mit.edu/
3. Виконати завдання з презентації (повинно бути два проекта)
4. Зберегти файли проекту з назвою: ПрізвищеУчня_клас та відправити вчителю

Оновлення

Раннє Відродження та Гуманізм.
Опрацювати параграф # 22, переглянути відео
– записати у зошит поняття з відео
+ Відродження .
+ гуманізм.
– заповнити таблицю у зошиті (зразок таблиці надаю нижче – фото).
– відповісти письмово на питання 1 на сторінці 167.

Держава середньовічного Криму. Держава Феодоро. Утворення Кримського ханства. Гіреї.
Опрацювати параграф 24.
– переглянути відео (Перше, Друге).
– виписати у зошит поняття
* ясир.
* хан.
* султан.
– відповісти на питання :
1. Які події пов’язані з цими датами – 1449- 1466, 1449, 1475 рр. (їх виписати у зошит)
2. Напишіть про діяльність Хаджи -Гірея.
3. Після переглядання відео та опрацювання параграфа ви помітите таку особливість, що населення Феодоро сповідували християнську релігію, а Кримське ханство – переважно мусульманську. Як так сталося? Чому так?

1. Слова с.142,144 – виписати в словник+вивчити 

2.Вправа 1,сторінка 142, вправа 1,сторінка 144 – читати, перекладати. 

3. Подивитись відео з граматикою та виконати вправи у зошиті:

Вправа1.Поставте до речень запитання без питального слова.

1.Mein Bruder geht heute ins Theater.

2.Im Winter laufen viele Menschen Ski.

3.Dieser Student hat alle Prüfungen abgelegt.

4.Sie sind nach Hause gefahren.

5.Paul soll in diesem Monat viel arbeiten.

6.Ihre Freundin studiert jetzt an einer Universität.

7.Anna will ihre Freundin besuchen.

Вправа2.Поставте питання до виділених слів за допомогою питальних слів wie viel, welcher, wessen.

1. Ich verstehe dieses Wort nicht.

2. Hier liegen viele Zeitungen.

3. An diesem Tisch ist der Platz meines Freundes.

4. Er hat heute drei Briefe bekommen.

5. Sie besucht ihre Eltern sehr oft.

4. Вправа 1, сторінка 144 (будиночок) – читати, перекладати.

5. Вправа 2, сторінка 145 – письмово написати скільки коштує та чи інша річ!

Повторити виконання машинних швів

Підібрати моделі-аналоги виробів «Декоративна подушка»

Намалювати ескіз виробу на аркуші А4

Підібрати моделі-аналоги виробів «Краватка-метелик»

Намалювати ескіз виробу на аркуші А4

Написати повідомлення(реферат)на подані теми. 3-4 сторінки.

Доопрацювати проект «Графіті — мистецтво вулиць» та «Дудлінг»

Підготувати по 3-4 малюнки за обраною темою. (Матеріали на власний вібір.)