Завдання – 6 клас

Графік проведення підсумкових контрольних робіт за 2019 – 2020 навчальний рік (PDF)

Розклад зайнять 6 клас – NewOne

Англійська мова

Математика

Історія

Українська мова

Математика

Біологія

Українська мова

Історія

Англійська мова

Географія

Домашні завдання по предметам для 6 класів у зв’язку з карантином 

1. Відмінювання прикметників.
Прикметники твердої і м’якої групи §44, впр.365 (1, 2); впр.369

2. Творення прикметників §45, впр.374 (5 слів); впр.376; впр.377

3. Присвійні прикметники ст.145 впр.378

4. Перехід прикметників в іменники ст.146, впр.381 (1, 2)

Всеволод Нестайко
“Тореадори з Васюківки” – дочитати, стор.142-176

Ярослав Стельмах
“Митькозавр із Юрківки або Химера лісового озера” стор.179-193

Повторити параграф 48, стор.206.
Вик. впр.202, 204,205.
Повторити параграф 49 стор. 210.
Вик впр. 206, 207 (ІІ), 208 (ІІ, ІІІ), 210.
Вивчити параграф 50 стор. 214.
Вик впр.211, 212, 215.

Русский язык 6 класс
1. Просмотреть видеоурок по теме “Прилагательное“:
2. Проработать параграфы: ,53, 54, 55, 56
3.Выполнить упражнения: 229, 232, 238, 242
4.Давайте поиграем!
Задание 1
Задание 2
Задание 3
Задание 4

1. Сторінка 170 – слова в словник + вивчити
2. Вправа 3b, сторінка 172-173 – читати, перекладати

3. Вправа 1, сторінка 177 – з’єднати іменники з дієсловами
4. Вправи 2, сторінка 177 – виписати зайві словосполучення
5. Написати час словами:
05:01             10:40
06:12             11:35
07:15             12:43
08:25             13:54
09:30             14:00

Опрацювати параграф # 44-45,
відповісти на питання: уявіть себе в ролі вчителя, підготувавши кілька запитань до тексту цього параграфа для однокласників. Як підказка скористайтеся ланцюжком запитань Квінтіліана: Хто? Що? Де? Коли? Чим? Як? Чому?

Опрацювати параграф #46,
на сторінці 173 розшифрувати хмаринки слів і складіть крилаті вислови. Дізнатися про історію їх походження.

Опрацювати параграф #47
скласти карту знань про Юлія Цезаря, за таким планом :

– однодумці
– родина
– діяльність
– освіта
– інтереси.

Опрацювати параграф # 48.
Практичне завдання : заставте діяння Юлія Цезаря та Октавіана Августа за таким планом :
1- правитель
2- невтомний завойовник
3- диктатор / миротворець
4- політик
5- батько сім’ї
6- покровитель мистецтва
7- ставлення до громадян держави.

читати стор.170-188

вивчити на пам’ять 3-4 хайку за вибором

Опрацювати §23-24
Плакат тематика “Охорона праці”

С.138-139 в.2 чит.і переказ.текст,в.3 с.139 відповідати на питання усно
С.140 в.6 письмово с.141 в 3.чит,переказувати.
С.142 в.6 письмово. Це на тиждень з 16.03 по 20.03.
Письмові роботи виконувати в зошиті, переказ записати на відео і всі виконані завдання (фото і відео) відправити на електронну пошту. Kalibrimarina45@gmail.com

§41 опрацювати, виписати представників різних відділів водоростей, виконати інтерактивну вправу за посиланням.

§42 опрацювати, відповідати на питання, подивитися відео, виконати інтерактивну вправу.

§43, опрацювати, письмово дати відповіді на питання після параграфа , подивитися відео, виконати інтерактивні вправи: перше, друге

Виконати тести  за посиланням

Водорості 

Спорові рослини

1. Опрацювати матеріал презентацій.
2. Перейти за посиланням для завантаження онлайн-середовища Scratch
3. Виконати завдання з файлу Робота_№1.docx та Завдання Лабіринт.pdf.
4. Зберегти результат роботи на ПК.
5. Відправити файли вчителю.
6. Пройти тестування: Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

Урок 1. 13.03.2020

Тема уроку “Підготовка до контрольної роботи”

Урок 2. 16.03.2020

Контрольна робота з теми “Множення і ділення раціональних чисел”
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdMX5U-_GFWdqW_o-w5MCw_bWhColywsBe-N8B8_JhP4coAPQ/viewform?usp=sf_link

Урок 3. 17.03.2020

Тема уроку “Подібні доданки та їх зведення”
Переглянути відео-матеріали
Усно №1374, 1375, 1376, 1377
Письмово № 1378, 1380 (1,2,3), 1382, 1384, 1386, 1388

https://www.youtube.com/watch?v=osL5-6CKYvU

https://www.youtube.com/watch?v=oFG8NnoD0NM

Урок 4. 18.03.2020

Тема уроку “Вирази та їх спрощення”
Письмово № 1390, 1392 (1,2,3), 1394
Розв’язані завдання сфотографувати і надіслати вчителю

Урок 5. 20.03.2020

Повторити параграф 30
Виконати письмові вправи №1391, 1395, 1396

https://www.youtube.com/watch?v=osL5-6CKYvU

https://www.youtube.com/watch?v=oFG8NnoD0NM

Урок 6. 30.03.2020

Самостійна робота
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfGLooxf-440i4b5MYhIaFFEJf2k2EHnJUUNO_oU7Yuwz7Bsw/viewform?usp=sf_link

Урок 7. 01.04.2020

Тема: Розкриття дужок та зведення спільних доданків
Повторити параграф 30
Розв’язати №1380(4,5,6), 1383,1392(4,5,6)

https://www.youtube.com/watch?v=bOXeUUXeI9k

https://miyklas.com.ua/p/matematika/6-klas/ratcionalni-chisla-15932/sproshchennia-viraziv-rozkrittia-duzhok-15956/re-96f34372-8c57-4e19-9aa3-c49fc85233a9

Урок 8.03.04.2020

Тема: Розкриття дужок та зведення подібних доданків
Повторити параграф 30
Розв’язати № 1387,1389, 1393, 1397

https://www.youtube.com/watch?v=KINMhVbqvbc

https://www.youtube.com/watch?v=g1XFnYlK9nc

1. Опрацювати параграф 3.3 та повторити параграф 3.2 або можна скористатися матеріалами презентації
2. Відкрити онлайн середовище Scratch за посиланням  https://scratch.mit.edu/
3. Виконати практичну роботу №5 (за підручником)
4. Зберегти файл проекту та відправити вчителю

Оновлення

Римська імперія. Утворення Римської імперії. Октавіан Август.
Опрацювати параграф # 48.
Переглянути відео
– відповісти на питання :
* ми з вами знаємо, що з приходом до влади Октавіана Августа в Римі розпочався період імперії, але яка ж форма правління була при цьому імператорі?
* за яких умов та що означає його ім’я Август?
* якщо ви помітили, то в місяцях – липень (Июль) та серпень (Август) 31 день – чому ці місяця стоять поруч та в них 31 день?
* чи ви помітили, що вони мають знайому назву?
* створіть колаж “Римські імператори” (зображення імператора та його ім’я, роки правління)
* запропонуйте запитання до кросворду на сторінці 183.

1) с. 143 в.1 читати, перекладати, виписати незнайомі слова у словник, письмово відповісти на запитання після тексту. Для дівчат текст А, для хлопців текст В.
2) с.149 в. 1 письмово.

3) с.149 в. 2 письмово.

Проверочный тест по теме «Имя прилагательное»

Просмотрите видеоурок по теме «Имя числительное»

Давайте поиграем:

https://learningapps.org/9107162

https://learningapps.org/5383034

Выполните задания:

Выучить параграф 57

Выполнить упражнения:

№246, 250.

1. Слова с.182,185 – виписати в словник+вивчити

2. Вправа 2,сторінка 183, вправа 1,сторінка 185 – читати, перекладати.

3. Подивитись відео з граматикою ( https://www.youtube.com/watch?v=cDnh20kbYOc ) та виконати вправу 4, сторінка 183!

4. Вправа 1, сторінка 184 (будиночок) – письмово (розставити літери у правильній послідовності, щоб утворилося слово).

5. Вправа 4а, сторінка 186 – читати, перекладати.

Повторити виконання ручних швів

Підібрати моделі-аналоги виробів «Об’ємна іграшка»

Намалювати ескіз виробу на аркуші А4

Підібрати моделі-аналоги виробів «Гольниця»

Намалювати ескіз виробу на аркуші А4

Знайти в будь-яких літературних джерелах і написати на аркуші А4 казки, прислів’я, приказки, загадки про знаряддя праці та матеріали (голки, нитки, наперсток та ін..)

Підготувати по 3-4 малюнки за обраною темою:

«Казкові або літературні герої.»

«Міфологічні герої»

Пар.46, впр.384, 387

Пар.47, впр.393, 397

Пар.48, впр.400, 403 – усно, 401, 404 письмово

Пар.49, впр.411, 413

Пар.50, впр.421

Пар.51, впр.424 (1, 2)