Завдання – 5 клас

Графік проведення підсумкових контрольних робіт за 2019 – 2020 навчальний рік (PDF)

Розклад онлайн зайнять 5 клас – 112 канал

Українська мова

Історія

Англійська мова

Українська мова

Математика

Англійська мова

Математика

Домашні завдання по предметам для 5 класів у зв’язку з карантином

Параграфи 38,39, 40, 41, вивчити правила (розділові знаки в реченнях з однорідними членами, із звертаннями, зі вставними словами (словосполученнями, реченнями)

Виконати вправи 457 (письмово), 461 (усно), 465, 468, 473,481 (письмово)

Обставина §53 стор.155 вивчити
впр. 424, 425
тест стор.158-159

Речення з однорідними членами
§54 вивчити, впр.428, 430
§55 впр.439

Стор. 187-194 прочитати, з’ясувати, чи можна дитинство Шевченка вважати щасливим, обґрунтувати свою думку.
Стор. 195, 196 вивчити визначення.
Вивчити напам’ять два вірші Т. Шевченка («За сонцем хмаронька пливе», «Садок вишневий коло хати»).
Стор. 198 поміркувати над питаннями 2-12.

Т.Шевченко:
вивчити “За сонцем хмаронька пливе”, “Садок вишневий коло хати”

Павло Тичина:
1) біографія в зошит
2) напам’ять  “Гаї шумлять”

1. Просмотреть видеоурок по теме «Глагол» – Youtube

2. Проработать параграфы: 52 ,53, 54, 55

3. Выполнить упражнения: № 244.246,250,254

4. Давайте поиграем!
Задание 1
Задание 2
Задание 3
Задание 4
 

Тема.  Льюїс Керролл «Аліса в Країні Див»

Завдання:

1.       Прочитати повість-казку.

2.       Виконати завдання:

· Сюжетна реконструкція

· Заповни таблицю відповідностей

Теорія літератури: повість
Опрацювати біографію М.Цветаєвой
Прочитати “Книги в червоній палітурці”
Читати Роальд Дал “Чарлі і шоколадна фабрика” підготувати подорож чарлі в будь-якій формі)

Опрацювати §9, 10
Плакат тематика “Охорона праці”

І тиждень
Ex 2 – p.143
Ex 1 – p.142 – вивчити слова
Ex 3, 4 – p.143 – відповісти на питання
Ex 6 – p.144 – скласти розповідь за зразком (про своє місто)
Ex 4 – p.146 – вставити потрібну форму дієслова

ІІ тиждень
Ex 2 – p.150 – вставити потрібні слова
Ex 5 – p.151 – скласти розповідь, використовуючи слова в таблиці
Ex 1, 2 – p.155 – виконати завдання за діалогом 

ІІІ тиждень
Ex 2 – p.156 – поставити дієслова в потрібній форми
Ex 3 – p.157 – вивчити діалог
Ex 5,6 – p.156 – виконати завдання за текстом

Опрацювати §35, 36, 37, 38 

Повторити §33, 34

Зош. с.59-64

Опрацювати параграф # 17.
-виписати поняття “дисиденти”
-дати визначення цим датам (з параграфа) :
+26 квітня 1986 рік.
+ 1989 рік.
+24 серпня 1991 рік.
+ 28 червня 1996 рік.
+ листопад – грудень 2004 рік.

Урок 1. 16.03.2020

№ 1237, 1239, 1241, 1243, 1246, 1250

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=7uK__CM5d90&feature=emb_logo

 

Урок 2. 17.03.2020

Повторити правило на додавання і віднімання десяткових дробів
Письмово виконати № 1252, 1256, 1258, 1268, 1269, 1271
Виконану роботу сфотаграфувати і надіслати у відповідь до цього уроку!

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=c_2oaXtEV2s&feature=emb_logo

 

Урок 3.18.03.2020

Повторити правило на додавання і віднімання десяткових дробів. Звернути увагу на віднімання!
Зробити письмово № 1273, 1275, 1277, 1278, 1280.
Зроблену в зошиті роботу треба сфотографувати та надіслати вчителю фото.
Потренуватися додавати і віднімати, використовуючі посилання на інтерактивні вправи.

https://learningapps.org/9231589

https://learningapps.org/6695487

 

Урок 4. 19.03.2020

Повторити правила додавання і віднімання десяткових дробів, правила перевода одиниць вимірювання.
Письмово № 1282, 1283, 1285, 1286, 1288, 1289
ЗВЕРТАЮ ВАШУ УВАГУ: якщо це задача, то повинна бути коротка умова, дії з дробами робити у стовпчик.
Потренуватися з використанням інтерактивної вправи

https://learningapps.org/1328964

 

Урок 5. 30.03.2020

Контрольна робота “Додавання та віднімання десяткових дробів”
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScLpgJ6P4xzitNj0Fp61T04lZ8dX7uuitS9Ku38f0DbgH51MQ/viewform?usp=sf_link

 

Урок 6. 01.04.2020

Тема уроку: Множення десяткових дробів
Опрацювати параграф 38. Продивитися відео.
Розв’язати №1309, 1311, 1313, 1315, 1316
Вправи на повторення №588

https://www.youtube.com/watch?v=vwDJvkKoOyM

https://miyklas.com.ua/p/matematika/5-klas/desiatkovi-drobi-15859/mnozhennia-desiatkovikh-drobiv-15894/re-ec14cc59-f1a1-42cf-905f-858f7816fc73

 

Урок 7. 02.04.2020

Тема уроку: Множення десяткових дробів
Повторити правила з параграфа 38, подивитися відео
Розв’язати письмово №1320, 1323, 1327, 1331, 1333, 590

https://www.youtube.com/watch?v=SflrCBgDQV8

https://www.youtube.com/watch?v=8CUu3JTTqbs

1. Опрацювати параграфи 4.1 і 4.2 або можна скористатися матеріалами презентацій.
2. Відкрити онлайн середовище Scratch за посиланням
https://scratch.mit.edu/

3. Виконати практичну роботу №4
4. Зберегти файл проекту та відправити вчителю

Оновлення

“Звертання»

1. Перегляньте відеоурок. Вивчіть правила в підручнику (параграф 40, стор 202, 203, 204), скористайся схемами, прикріпленими до завдання в Classroom . Пройдіть тестування, давши відповіді на питання тесту, прикріпленого під вашим завданням.

2. За посиланням відкрийте інтерактивну вправу

3. Виконайте вправу 473, 476

Проверочный тест по теме «Глагол» 

Просмотрите видеоурок по теме «Наречие»

Давайте поиграем:

https://learningapps.org/1661922

https://learningapps.org/1881990

Выполните задания:

Выучить параграф 56

Выполнить упражнения:

№257 (І-IY)

№ 258

Євген Гуцало “Лось”

1. Прочитайте саме оповідання Євгена Гуцала «Лось» за підручником (стор. 203-210) або прослухайте аудіокнигу за посиланням (читає Сергій Осока) 

2. Перегляньте прикріплені ілюстрації в Classroom (дізнайтесь у класного керівника код, якщо досі не долучені). До кожної ілюстрації за номером 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 доберіть відповідну цитату з тексту (як підпис) за зразком .

3. Зробіть  дослідження «Причини жорстокості та бездуховності» за планом в Classroom.  Заповніть табличку, прикріплену до завдання.

Опрацювати параграф # 18.
– переглянути відео за цим посиланням.
– відповісти на питання!!! Чому, на вашу думку, Революція Гідності отримала саме таку назву?

Повторити виконання ручних швів

Підібрати моделі-аналоги виробів «Торбинка для дрібничок»

Намалювати ескіз виробу на аркуші А4

Підібрати моделі-аналоги виробів «Органайзер для рукоділля»

Намалювати ескіз виробу на аркуші А4

Знайти в будь-яких літературних джерелах і написати на аркуші А4 казки, прислів’я, приказки, загадки про знаряддя праці та матеріали (голки, нитки, наперсток та ін..)

Підготувати по 3-4 малюнки за обраною темою:

«Українська писанка»

«Великдень»

«УкраЇнський рушниковий орнамент»