Графік проведення підсумкових контрольних робіт за 2019 – 2020 навчальний рік (PDF)



Розклад зайнять 10 клас – UA:Перший
Українська мова
Алгебра
Фізика
Історія України
Українська література
Фізика
Історія України
Біологія
Географія
Англійська мова
Геометрія
Хімія
Географія
Українська мова
Фізика
Англійська мова
Всесвітня історія
Українська література
Алгебра
Англійська мова
Хімія
Біологія
Домашні завдання по предметам для 10 класів у зв’язку з карантином
Опрацювати § 33,34, 35. Вправи 33,34, 35.
Завдання для самоперевірки ст. 215 №1-10
Відео 1
Відео 2
Відео 3
Пройти онлайн-тести:
Властивості твердих тіл, рідин, газів
Молекулярна фізика. Контрольна робота
Будова та властивості твердих тіл. Механічні властивості твердих тіл
Параграфи 43-46 записати до зошита (коротко) та вивчити правила. Стор. 131, 137, 143146 з розділів «Культура слова» виписати та запам’ятати правильний варіант слововживання . Виконати вправи : 5 (стор. 135), 3 та 4 (стор. 140), 6 (стор. 141-142) , 7 (стор.146)
Написати на чернетку есе про явище природи, що викликає найбільше захоплення й здивування.
За посиланням виконати вправи-тести на правильне наголошування слів, слововживання або орфографічні вправи (за бажанням).
За посиланням у розділі «Морфологія» виконати інтерактивні вправи-ігри на правопис прислівників
Прочитати новелу В. Винниченка «Момент», переглянути екранізацію твору за посиланням Youtube
Поміркувати над прочитаним за питаннями на стор. 173.
Написати твір-роздум на одну з тем: «Роздуми про миттєве й вічне в новелі В.Винниченка «Момент»; «Погляд на проблему еміграції (за новелою В. Стефаника «Камінний хрест»)»; «Майстерність В. Стефаника в розкритті психологічного стану героїв».
За посиланням виконати інтерактивні вправи-ігри на повторення вивченого в 9-10 класах (за бажанням)
За посиланням пригадати про життєвий та творчий шлях Лесі Українки, вивчити напам’ять “Contra spem spero” , читати «Лісову пісню»
§34, 38, 39, 40, 41 опрацювати, відповідати на питання, переглянувши відеоурок, генетика людини.
Зробити презентацію на теми: «Скринінг новонароджених», «Генетичний моніторинг в людських спільнотах» за вибором.
Виконати тести за посиланням
1. Повторити параграф 16 (стандарт)
Переглянути відео
Розв’язати №16.12(3;4), №16.18 (2), №16.23(2),№16.26, №16.31, №16.32 (додатково).
2. Прочитати параграф 29; 30 (профіль)
Переглянути відео Перше, Друге
Розв’язати № 29.4(2). 29.6(2), 29.8(2;3), 29.10(1;3), 29.14(1;3),29.24,
№ 30.4, 30.6, 30.8(2;3), 30.10, 30.14(1;3;5;7).
1. Опрацювати презентації
2. Створити найпростішу веб-сторінку
3. Надіслати вчителю HTML-файли з назвою: Прізвище_Учня
Оновлення
“Правопис прислівників”
1. Переглянути повний відеоурок за посиланням та прикріплені схеми в Classroom.. Якщо ви записуєте коротко правило до зошита, то скористайтеся схемами та відомостями в підручнику (параграф 46) : https://www.youtube.com/watch?v=6f5gnzL5hEo
- За додатковими посиланнями в Classroom ви зможете ознайомитися з порадами викладачів, які коротко пояснюють правило для випускників, що готуються до ЗНО
- Виконайте тест, прикріплений до завдання, форму надішліть.
- За посиланням ви можете знову погратися (виконати інтерактивну вправу з розділу “Культура слова”) : https://learningapps.org/3884901
Леся Українка (Лариса Косач) Життєвий і творчий шлях. «Contra spem spero!» Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»
- Прочитайте за підручником про життєвий та творчий шлях Лесі Українки (стор. 177-182) , перегляньте відео за посиланням, колаж, прикріплений до завдання в Classroom : https://www.youtube.com/watch?v=4BEqlunkBqw
https://www.youtube.com/watch?v=dONINH-05Ck
- Складіть 10-12 тез до біографії письменниці. Підкресліть у кожній тезі ключове слово або словосполучення (перифраз, подію, ім’я, назву тощо) за зразком в Classroom
- Прослухайте сучасні пісні за її віршами : https://www.youtube.com/watch?v=dONINH-05Ck , визначте усно мотиви. Поезію «Contra spem spero!» вивчіть напам’ять та проаналізуйте (складіть «паспорт» твору)
Опрацювати § 36,37. Вправи 36,37.
Подивіться відео :
Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії 10 клас.
Урок 9.1 Внутрішня енергія і ії зміна при теплопередачі та виконанні роботи.
Виконати тести за посиланням:
Посилання на підручник: https://pidruchnyk.com.ua/473-kreslennya-sidorenko-11-klas.html
Опрацювати сторінки 211-221 Тема : «Будівельні креслення»
Конспект до теми зробити у вигляді презентації на 7 слайдів.
З поданого підрбукучника мал.248 стор.216 виконати на А-3 форматі за поданими розмірами. (Зверніть увагу: розмір ширини будинку 9660 дорівнює на Вашому кресленні 9см 6мм, розмір довжини будинку 11950 дорівнює на Вашому кресленні 11см 9мм і так далі.)