Завдання – 10 клас

Графік проведення підсумкових контрольних робіт за 2019 – 2020 навчальний рік (PDF)

Розклад зайнять 10 клас – UA:Перший

Домашні завдання по предметам для 10 класів у зв’язку з карантином

Параграфи 43-46 записати до зошита (коротко) та вивчити правила.  Стор. 131, 137, 143146 з розділів «Культура слова» виписати та запам’ятати правильний варіант слововживання . Виконати вправи  : 5 (стор. 135), 3 та 4 (стор. 140), 6 (стор. 141-142) , 7 (стор.146)

Написати на чернетку есе про явище природи, що викликає найбільше захоплення й здивування.

За посиланням виконати вправи-тести  на правильне наголошування слів, слововживання або орфографічні вправи (за бажанням).

За посиланням у розділі «Морфологія» виконати інтерактивні вправи-ігри на правопис прислівників

Прочитати новелу В. Винниченка «Момент», переглянути екранізацію твору за посиланням Youtube 

Поміркувати над прочитаним за питаннями на стор. 173.

Написати твір-роздум на одну з тем: «Роздуми про миттєве й вічне в новелі В.Винниченка «Момент»; «Погляд на проблему еміграції (за новелою В. Стефаника «Камінний хрест»)»; «Майстерність                В. Стефаника в розкритті психологічного стану героїв». 

За посиланням виконати інтерактивні вправи-ігри  на повторення вивченого в 9-10 класах (за бажанням)

За посиланням пригадати про життєвий та творчий шлях Лесі Українки, вивчити напам’ять   “Contra spem spero” , читати «Лісову пісню»

§34, 38, 39, 40, 41 опрацювати, відповідати на питання, переглянувши відеоурок, генетика людини.

Зробити презентацію на теми: «Скринінг новонароджених», «Генетичний моніторинг в людських спільнотах» за вибором.

Виконати тести за посиланням

Медична генетика

1. Повторити параграф 16 (стандарт)
Переглянути відео
Розв’язати  №16.12(3;4), №16.18 (2), №16.23(2),№16.26, №16.31, №16.32 (додатково).

2. Прочитати параграф 29; 30 (профіль)
Переглянути відео Перше, Друге
Розв’язати № 29.4(2). 29.6(2), 29.8(2;3), 29.10(1;3), 29.14(1;3),29.24,

                    № 30.4, 30.6, 30.8(2;3), 30.10, 30.14(1;3;5;7).

1. Повторити параграф 7 (стандарт)
Розв’язати № 7.17, № 7.34, №7.44, № 7.46.

2. Прочитати параграф 8 (стандарт)
Переглянути відео Перше, Друге
Розібрати задачі із записом у зошит №1, №3 стор. 298, 300.
Розв’язати № 8.12, № 8.14, №8.21, №8.27, № 8.31.

1. Опрацювати презентації
2. Створити найпростішу веб-сторінку
3. Надіслати вчителю HTML-файли з назвою: Прізвище_Учня

Оновлення

“Правопис прислівників”
1.  Переглянути повний відеоурок за посиланням та  прикріплені схеми в Classroom.. Якщо ви записуєте коротко правило до зошита, то скористайтеся схемами та відомостями в підручнику (параграф 46) : https://www.youtube.com/watch?v=6f5gnzL5hEo

  1. За додатковими посиланнями в Classroom ви зможете ознайомитися з порадами викладачів, які коротко пояснюють правило для випускників, що готуються до  ЗНО
  2. Виконайте тест, прикріплений до завдання, форму надішліть.
  3. За посиланням ви можете знову погратися (виконати інтерактивну вправу з розділу “Культура слова”) : https://learningapps.org/3884901

Леся Українка (Лариса Косач) Життєвий і творчий шлях. «Contra spem spero!» Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»

  1. Прочитайте за підручником про життєвий та творчий шлях Лесі Українки (стор. 177-182) , перегляньте відео за посиланням, колаж, прикріплений до завдання в Classroom : https://www.youtube.com/watch?v=4BEqlunkBqw

https://www.youtube.com/watch?v=dONINH-05Ck

  1. Складіть 10-12 тез до біографії письменниці. Підкресліть у кожній тезі ключове слово або словосполучення (перифраз, подію, ім’я, назву тощо) за зразком в Classroom
  2. Прослухайте сучасні пісні за її віршами : https://www.youtube.com/watch?v=dONINH-05Ck , визначте усно мотиви. Поезію «Contra spem spero!» вивчіть напам’ять та проаналізуйте (складіть «паспорт» твору)

Посилання на підручник:  https://pidruchnyk.com.ua/473-kreslennya-sidorenko-11-klas.html

Опрацювати сторінки 211-221 Тема : «Будівельні креслення»

Конспект до теми зробити у вигляді презентації на 7 слайдів.

З поданого підрбукучника мал.248 стор.216 виконати на А-3 форматі за поданими розмірами. (Зверніть увагу: розмір ширини будинку  9660 дорівнює на Вашому кресленні 9см 6мм, розмір довжини будинку 11950 дорівнює на Вашому кресленні 11см 9мм і так далі.)